Hektiska dagar!

Ja som ni märker så har det varit lite glest mellan uppdateringarna, men jag hinner inte riktigt med mig tyvärr och då har jag för tillfället fått prioritera bort bloggandet, men jag ska bli bättre på att försöka klämma in det. Vill ju försöka hinna träffa släkt och vänner och byta julklappar och sen ska det även fixas här hemma. Idag har jag slagit in julklappar så fingrarna nästan blöder och jag har fortfarande kvar lite småfix med några... kan inte säga så mycket mer ;) Ser så mysigt ut under granen nu när alla klapparna ligger där....

Vår "lilla julafton" blev flyttad till igår för då slapp vi stressa så mycket, så igår åt vi lite julmat här hemma, klädde granen och slog in några klappar. Så imorse när hjärtat vaknade stod granen färdig och det första hon gör är att peka på granen och säga "titta". Titta är sessans nya ord som hon har lärt sig och det säger hon åt ALLT nu, när vi går igenom ett rum så pekar hon på allt hon hinner med och säger "titta"... sötnosen min :)

Julstrumpan hänger färdig på hennes rum med en liten julklapp som hon ska få öppna imorgon bitti och imorgon ska jag ta MASSOR med kort som jag naturligtvis visar här sen. Hoppas ni alla nu har en alldeles UNDERBAR dan för dopparedagen kväll med massor av myys.

GOD JUL till er alla från mig!

Kommentarer
Postat av: Marina

GOD JUL till dig och familjen!

2007-12-24 @ 10:52:12
Postat av: Sofia

Hur gick det med tomten nu då? Blev det några tårar eller bara "titta"? :)

2007-12-27 @ 14:53:51
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0