Juldagen!

På juldagen så åkte jag och hjärtat upp till Härnösand igen vid lunchtid där vi först åkte och tittade på morbror Marcus som spelade hockey match... dom spelade mot alla gamla hemvändare en årlig traditionell match som alltid går på juldagen. Matchen blev hjärtats första hockey match och jag tror hon tyckte det var lite roligt :)

Efter machen bar det av till min farmor och farfar för lite julmiddag och sen skyndade jag mig hem för att duscha och göra mig ordning för på kvällen var det utgång med tjejerna. Hjärtat fick var hemma med mormor & morfar men hon sov redan när jag åkte...

Vi träffades hemma hos Linda där de blev vindrickande och en massar surr.... Jag är så glad att jag har så fina vänner, det är allt jag tänker säga här, ni som vet vad jag menar.... ni kan ta åt er :) Sedan gav vi oss ner till Logen där det också är en arrangerad traditionell hemvändarfest varje år, jag hade jätte kul hela kvällen och den var alldeles lagom :)

Fia

Nyförlovade Fia :)

Emma och Linda

Emma & Linda

Tjejerna!

Flickorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0