Känsliga läsare varnas!

Tyvärr så bara någon timme efter mitt sista inlägg igår så kräktes hjärtat igen men det var iaf sista gången, men hon var väldigt hängig hela dagen och sov mycket. Försökte få i henne så mycket vatten och vätskeersättning jag bara kunde men det är inte det lättaste... Hon drack dock lite välling innan hon somnade och sov väldigt bra inatt, imorse drack hon en hel flaska välling och verkade riktigt hungrig.

När hon sedan vaknat och satt i mitt knä så hörde jag hur det bubblade till där bak så jag insåg ganska snabbt att jag bör nog flytta mig från soffan. Satte henne på golvet i sitt rum och mycket riktigt när jag kom tillbaka så var hela hennes nederdel på pyjamasen alldeles gul... jag höll på att dööö! Det var bara ner i badkaret med henne och där i badvattnet kom det några omgångar till!! Såå nu har man fått känna på hur det är att ta rätt på magsjuka på allvar... men det är så de ska vara att vara mamma ;)

Hon är iaf lite piggare idag mitt hjärta men fortfarande hängig, vi fick hoppa luciafirandet vi skulle på idag och stanna hemma och mysa istället bara vi två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0