Status

Hjärtat har fortfarande inte kräkts något mer, jätte skönt! Hon är dock väldigt hängig och vill sova mest, har även lite feber... Har ingen aptit utan vill bara äta kex och dricka vatten, men såå bra att hon vill dricka så behöver jag inte oroa mig att hon inte får i sig tillräckligt med vätska. Nu sover hon och när hon vaknar ska jag se om hon kanske vill ha en flaska majsvälling, bra för magen!

Allt är upptvättat och klart nu iaf och nu städar jag och kokar flaskor och nappar medans hon sover, måste storstäda lgh nu så alla bakterier försvinner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilltjejen då som blivit sjuk! hoppas hon kryar på sig nu, o att ni klarar er från o kräkas ni med,kram!

2007-12-12 @ 20:26:08
URL: http://varmlandskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0