Ett sent godmorgon så här på fredag

Morgonen idag blev en aningen stressig därav ett sent inlägg idag. Började dagen med att hämta upp all tvätt från tvättstugan och ta rätt på en del av det. Var riktigt duktig igår kväll och fick bort en strykhög, kändes otroligt skönt efteråt. När tvätten var uppe var det dags att göra dag, sessan skulle få gröt och sen skulle vi båda göra oss klara för idag var planen en tur på kyrkis på förmiddan. Var helt lagomt med folk där idag och inte en enda som jag kände men vad gjorde väl de... jätte roligt att träffa lite nya människor och när man är runt barnen så har man alltid något att prata om :) Felicia tyckte det var lika roligt som vanligt och det bästa var som vanligt sångstunden, hon dansar med hela kroppen till låtarna nu...  och precis som vi sjöng mitt hjärta så är du MIN SKATT den allra bästa!

Nu sover hjärtat på balkongen så jag ska passa på att börja plocka lite här hemma, M är påväg hem nu så då ska jag passa på att städa lägenheten och åka och storhandla, precis som en vanlig fredag!

Funderar

Hjärtat igår på Kulturmagasinet. Funderar på vad dom håller på med där borta egentligen...

Felicia och Meja

Felicia och Meja tyckte det himla bra böcker på det där stället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0