Morgon och lek pågår!

Vilket underbart härligt väder vi fick vakna upp till idag, iaf ni som är i närheten av där vi är :) Här har vi klivit upp och gjort oss ordning för dagen och hjärtat har precis ätit upp en tallrik gröt så nu är hon så redo som man kan bli. Här pågår det lek och klättring för fullt, sessan är verkligen på upptäcksfärd hela tiden nu så roligt att se.

Idag är planerna att vara hemma för bus och lek på förmiddagen och sen på eftermiddagen ska vi på Öppna förskolan med föräldragruppen, har aldrig varit på den på skönsmon så det blir spännande att se vad det är. Själv ska jag passa på att pyssla på lite här hemma när Felicia sover sin förmiddags nap.

Nu är det någon som drar mig i benen så bäst att fortsätta leka här!

Kryp

Är så roligt när du oxå kryper mamma!

Sötnosen

Älskade sötnos!

Klättra

Här kanske jag kan komma upp?

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Va söt hon är :-)!

2007-11-21 @ 14:20:08
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Anna

TACK så jätte mycket :) Jag är beredd att hålla med ;)

2007-11-21 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0