Snart helg igen!

Kan någon berätta för mig hur tiden kan gå så fort, den måste gå snabbare nu än vad den har gjort förut... eller hur?! Jag har så mycket planer i början av veckan på saker och ting jag ska hinna med, men hinner jag med hälften så får jag vara riktigt nöjd... men men, det betyder ju att jag har något att göra för det mesta och det är väl egentligen helt underbart. Och för det mesta är det ju sessan som tar upp min tid och de får hon såå gärna göra :)

Eftersom jag sällan hinner med allt jag tänkt så hann jag inte städa ur hjärtats rum så hon kunde flytta dit häromdagen MEN det har jag gjort nu så idag så blir planerna att flytta in sängen dit och göra ordning till henne :)
Sen i eftermiddag ska vi ner på stan och möta upp Sara & Meja och kanske även Erika & Alfred... trevligt :)

Stå

Så här står mitt hjärta nu för det mesta så fort hon får chansen, hon blir bara duktigare och duktigare för varje dag, sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0