Softar...

Idag började som en väldigt stressig dag, hade tagit fel på tiden på Bvc och skulle inte vara där förrän på tisdag, jobbigt och klantigt!! Sen iväg hämta våra vinterdäck och sen iväg på däckverkstaden för att byta dom, hem igen för att ge hjärtat lunch och packa till oss och jag håller med pappa, vi ser ut som ett resande teatersällskap :) Men vi är ju trots allt tjejer ;) När jag väl var klar hemma gav vi oss iväg mot stugan med en avstickare på Willys för lite blöjor och andra småsaker till sessan.

Tillslut var vi framme i stugan och nu har vi bara myst och tagit det lugnt hela dagen. Hjärtat har varit på ett STRÅLANDE humör idag, bara skrattat, krypt och lekt heela dagen. Helt underbart att se, du är mitt allt min lilla skatt. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så jag är pigg imorgon för jag är så himla trött nu. Godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0