Vi lever!

Jaa vi har inte gått under jorden eller nått sånt, jag har bara varit VÄLDIGT slarvig med bloggandet nu ett tag... men jag LOVAR att jag ska skärpa mig. Har jag sagt det förut?! ;) Det är såå mycket annat som tar sådan tid bara och jag har fastnat framför datorn alldeles för mycket på sistonde så jag får ju inget annat gjort... och jag känner vilken skillnad det blir, jag har hunnit med så mycket annat dom här dagarna. Men jag får börja vara sjukt effektiv när jag sitter här så hinner jag med en massa annat också :)

Igår åkte jag och hjärtat ut på Alnö och hälsade på Vicky & Irma, dom små godisråttorna fick tyvärr inte träffa varandra för dom sov om varann... tokkit. Fick iaf tok god korvstroganoff och fika och det var jätte mysigt att träffa dom igen :) Blev en kortare stund än vanligt där för på eftermiddan skulle vi vara på Bvc för pingeltest.

Testet var inga som helst problem, Felicia snurrade på huvudet innan hon knappt hann börja plinga... nyfiken i en strut :) Vägning och mätning var det också, 7860 g och 69,5 cm lång. Hjärtat hade inte gått upp så mycket men det hänger nog samman med att hon varit krasslig så mycket och så länge, var absolut ingen fara så det var ju skönt. Är trots allt sista två veckorna kanske som hon börjat blivit duktig att äta så om hon får hålla sig frisk nu kanske hon gått upp lite mer till nästa gång.

Nu sover hjärtat och jag ska passa på att duscha och göra ordning mig själv. Har inga direkta planer idag förutom att vi måste åka och handla en sväng... helt slut på mat, måste bara göra en liten matsedel först så jag vet vad jag ska handla :)

Lägger inte lite bilder från helgen som jag lovade för någon dag sen :)

På väg!

Ska vi åka snart mamma?

Tok morfar

Morfar tokar sig samtidigt som han försöker komma på åt vilket håll blöjan ska vara ;)

Korgen

Hur hamnade jag här som?

Kommentarer
Postat av: Suzanne

UNDERBAR bild på Felicia o Morfar =)
Låter o ser ut som att ni haft en mysig helg!!
Jag har försökt laga nån liten improviserad rätt då o då åt Oliwer, men Hipp´s barnmatsburkar hör till de klara favoriterna, då kan han äta jättemycket!!
Kram kram

2007-11-14 @ 10:50:16
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa vi hade en jätte mysig helg :) Felicia lever fortfarande på mitt storkok men om hon får köpmat så är det också klart Hipp som gäller, slätt och bra ;) Han en mysig kväll med Greys ;) Kraam!

2007-11-14 @ 17:05:32
URL: http://feliciasmamma.blogg.se
Postat av: Tess

Men vilka hysteriskt söta skor... päls! me like it!

2007-11-14 @ 19:36:51
Postat av: Anonym

Jaa du sa ju att de var de som gällde, och modeguru som hon är Felicia sprang hon direkt och köpte ;)

2007-11-14 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0