Godmorgon fredag!

Åhhh vad FAB att det är fredag, och då är det helg och det betyder lite godare mat, unna sig lite onyttigt och massor med myys. Fredagar är en alldeles fantastisk dag för då vet man att man har hela helgen framför sig, lovely!

Hjärtat är dock lite sämre i sin förkylning idag igen, suck! Mer snorig, fått lite hosta och även lite feber.... verkar aldrig som hon ska bli frisk igen. Vi ska iaf försöka ta oss ut på en tur idag, skadar inte med frisk luft, får klä på henne varmt bara.

På måndag har jag bokat tid för klippning och färgning, såå lovely... Nu behöver jag bara stå ut med mitt hår i några dagar till :)

Tokbild

Var tvungen att lägga ut den här "tokbilden" på mitt hjärta då hon satt och gjorde olika miner mot mig, tyckte det passade för att ge alla ett litet skratt inför helgen :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Klockrent! Blev lite sömning när jag såg er säng och det puffiga täcket...*gäsp*...jag e verkligen trött idag. Kram!

2007-10-05 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0