Godmorgon!

Igår kväll blev en jätte tidig kväll för mig, kan inte komma ihåg när jag var så trött senast. Skulle vid nio tiden gå in och kolla till sessan bara och skulle bara lägga mig ner en liiten stund, men när M kom in vid halv tolv då hade jag sovit flera timmar... såå skönt :)

Vi har fått en nästan lika lyxig morgon idag igen, då M jobbar i stan med Drakborgen så hinner vi äta frukost hela familjen tillsammans innan han åker på jobbet. Är såå sött att se hjärtat på morgonen nu för jag lyfter oftast över hon till vår säng vid fem tiden på morgonen, när hon sedan vaknar vid sju så rullar hon över på M:s sida och börjar pilla han i nacken så han ska vakna. När han sedan äntligen vänder sig mot henne så ger hon honom världens solskens leende, vår lilla skatt... hon kan verkligen göra en LYCKLIG!

Idag ska vi ta en tur och lämna tillbaka mina jeans som jag hade beställt, de var ju fel modell och dom var inte alls lika bra som den jag ville ha. Jätte tråkigt, men jag får titta om jag hittar "rätt" modell när vi åker till Stockholm. Annars ska jag även försöka hinna med att städa lite och baka muffins tänkte jag :)

Hjärtat leker

Hjärtat leker med de nya leksakerna hon fick förra veckan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken söt liten "lugg" hon har på bilden! fnihihi

2007-10-02 @ 14:46:04
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0