Gomorron!

Här ska vi göra ett ryck snart för vi ska på BVC och mäta och väga idag, förhoppningsvis har hjärtat gått upp lite mer nu då hon börjat äta grött och välling lite bättre. Nu sover hon sött inne i sin säng efter lite lek med både mamma & pappa på morgonen, vi blir bortskämd jag och sessan nu när vi fått sällskap på morgonen så många dagar. Men det är bara myssigt!

Idag ska jag iaf gå ner på Sisters och lämna tillbaka jeansen som dom beställde upp från Sthlm och eventuellt ska jag ta en sväng på kyrkis med hjärtat också, tycker att hon är så pass frisk nu. Hon tycker det är så roligt att komma iväg och träffa lite folk, igår när vi satt på charm så vinkade och vinkade hon hela tiden... hon riktigt njuter när det är lite liv och rörelse runt henne, så roligt att se :)

Nu är det nästan bara en vecka kvar till jag och min rosa prinsessa ska åka och shoppa i Stockholm, ska bli sååå skönt att komma iväg jag längtar verkligen. Måste bara ringa idag och höra om jag kan låna lägenheten som jag hade tänkt *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas lägenheten är ledig. Vo har bokat hotell nu. Lääääängtar!!

2007-10-03 @ 10:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0