Hemma igen!

Nuuu är vi hemma igen och jag kan äntligen blogga, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med bloggandet från Sthlm men jag får väl berätta allt nu istället, men allt får berättas med ord för jag har inte ett enda kort från resan då jag åkte ifrån kameran... klantigt!! Får kompensera er med massa bilder nu när vi är hemma istället ;)

Vi åkte hemifrån på torsdag morgon och resan gick super bra, Felicia var så snäll... vi gjorde ett stopp i Gävle Bro med lite mat och blöjbyte. Inte förrän vi kom till Arlanda ungefär så började hon bli less och sen när vi kom in till Stockholm City så var hon SUPER LESS så de var tur att vi strax var framme då. Torsdag kväll käkade vi middag med Jessica, jätte roligt att träffa henne var såå himla längesen så vi hade massor att prata om :) Efter det mötte jag och hjärtat upp mormor & morfar (Felicias) och jag tog en dagens med dom på hotellet.

Fredagen bestod av shopping mest hela dagen, hittade dock inte så mycket som jag hade hoppats men så är det ibland. Käkade lunch med Fia på något mysigt ställe nere vid Stureplan innan hon skulle åka hemöver till Härnösand, så typiskt! Men det var jätte mysigt att hinna träffas en stund iaf. Sedan fortsatte vi att springa in och ut i affärer med mormor & morfar, jag och mamma sprang väl mest i affärer och pappa tog hand om Felicia, såå snällt. På kvällen tog vi tunnelbanan ut till Theres & Erik som precis har flyttat till Midsommarkransen, där blev det jätte god mat med en dagens och mys till Idol... kvällen blev dock mycket senare än vad jag planerat så jag och Felicia ramlade in hemma i vår lgh vid halv två tiden, de ska börjas i tid :)

Lördagen blev en mycket bättre shopping dag, hittade massor :) Känns så kul att få rensa ut och slänga bort massa gamla kläder och in med lite nytt. Hittade bla jeans, stövlar, klänningar, tunikor... lovely! Tusen tusen tack M ;) På kvällen var jag och sessan ut och åt med mamma & pappa på en mysig liten italiensk resturang... stenungsbakad pizza med ett glas rött... åhh så jag njöt :) Felicia har varit helt underbart snäll hela helgen, tänk att hon fått suttit still i fyra hela dagar och endast några små protester har kommit från henne... mitt älskade lilla barn. Och mamma & pappa, TUSEN TACK för allt ni gjort för oss den här helgen.... jag uppskattar det så otroligt mycket, ni är dom bästa!

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt att ni hade det så toppenbra! Kram!

2007-10-15 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0