Lördag = Fest!

Godmorgon! Här är det en ganska grå och trist lördag, vilken tur att det är helg så det väger upp det tråkiga vädret :) Natten som gått har varit mycket bättre, trots att sessan är så förkyld så vaknade hon endast en gång på hela natten, kändes som ett väldigt LYX :) Kl 06.30 tyckte hon dock att det var morgon men det kändes helt ok efter en så bra natt... Så jag och hon gick till hennes rum och lekte, hon satt i nästan en hel timme vid sin rosa soffa och bara plockade ner alla leksaker en efter en... Hon klarade till och med av att stå vid den och plocka ner saker *världens duktigaste prinsessa*

Nu ska jag göra ordning lite godare och lyxigare "helgfrukost" med nybakta frallor som jag köpte igår :) Sedan ska jag åka iväg och lägga mig i ett solarium, behövs verkligen eftersom jag ska ha klänning ikväll på festen och just nu ser jag ut som jag är genomskinlig :) Ha en alldeles underbar lördag och MYS!

Sitter och leker

Sessan sitter och leker vid sin rosa soffa :)

Hjärtat står och leker

Hjärtats första försök till att stå :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack tack för super söt kommentar, jag tyckte din sida var så klassiskt fin jag da!!
ÅSå härliga foon från morgonen hos er, inte länge för hon står rätt upp ska jag lova :0)
Massa kramar & önskan om en underbar helg

2007-10-20 @ 09:34:32
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Anna

Tack vad snällt sessan... jaa den duger väl ett tag till :) Hoppas ni haft en lovely helg, det har vi :) Kramar från oss!

2007-10-21 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0