Lyckad kväll!

Åhh vilken lyckad kväll det blev igår, hade verkligen JÄTTE trevligt! Var så mycket roliga och trevliga flickor på festen och humöret var på topp hos alla... kan de vara annat när drygt tjugo tjejer har fest tillsammans :) Vi lekte massor med roliga leker och vi sjöng till Singstar och det viktigaste, jag vann över Flisan ;) Lyckades också smita undan från Mintu hela kvällen, nästa gång flickor ;)

Kom ändå hem i lagom tid tyckte jag då Veronika och hennes Tobbe var super snälla att skjutsa hem mig... så imorse när sessan kom kramandes i sängen så var jag rätt så pigg, men de kändes ändå att de varit fest kvällen innan :)

På förmiddan idag slappade vi bara med en film i soffan, det var super skönt! Filmen hette "Vänner för livet" och den var verkligen bra, den berörde verkligen... såå sorglig. Sen så gjorde jag ordning mig och hjärtat och vi begav oss ut till Birsta där vi mötte upp min faster med familj och åt lunch med dom. Efter det blev det ett snabbt stopp hemma där Felicia fick lite gröt och sen var det snabba ryck iväg igen på första babysimmet, men idag var det bara information så nästa gång är första badningen :)

Nu ska jag och M mysa till det i soffan med en film, igen :) Den här gången är det Next med Nicholas Cage får se hur den är?! Hoppas ni alla har en helt underbart mysig söndag kväll!

(Kabeln till kameran är försvunnen så jag måste komma med bilder från festen imorgon)

Kommentarer
Postat av: veronika

hello! ja tur tobbe kom o hämtade oss alla;) snäll han är! var liite trött igår,fast det var det värt, för roligt hade vi ju;) kram

2007-10-22 @ 09:43:51
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Next är faktiskt riktigt bra, men HATAR när allt-bara-är-en-dröm-så-tji-fick-du.

2007-10-22 @ 12:30:40
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0