Personalfest

Igår kväll hade vi personalfest uppe i Härnösand, de blev en jätte trevlig tillställning.... med tävlingar, skratt och en massa prat :) Kändes jätte roligt att få komma ut och göra något själv, kände mig som en ny människa när jag kom hem igen. Min kära kollega Boel förgyllde min och många andras kväll med "The story of her life", säg något den tjejen inte har gjort... TACK för en massa skratt igår :)

Felicia var med mormor & morfar... hon var lite lessen när hon började märka att jag skulle lämna henne men så fort hon inte såg mig gick det jätte bra och sen hade hon varit på ett strålande humör hela kvällen, känns otroligt skönt :)

´Sofia

Sofia har kommit in vin koma ;)

Linda & Gustav
Gustav var kvällens yngsta deltagare, endast 9 dagar gammal... sååå liten och söt :)
Pernilla & Tjove

Min "gamla" fotbollskompis Pernilla som nyss börjat på jobbet och i bakgrunden är kvällens "lekledare"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Huga vilken bild människa!!

2007-10-20 @ 11:34:40
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0