Rise and Shine

Sovande sessa

Sessan precis nu som sover sött i sin säng

Här hemma fick vi lite sovmorgon idag, eller vi sov egentligen inte så mycket längre men vi kunde mysa och ta det lugnt hela familjen tillsammans. M hade nämligen möte idag med som började lite senare, jätte lyxigt att ha lite hjälp på morgonen. Hjärtat är fortfarande lite krasslig men är idag inte lika hes så förmodligen går det åt rätt håll, märks även på nätterna då hon börjar sova lite bättre igen... som tur var :)

Hon är dock inte lika aktiv för hon orkar bara leka en liten stund så börjar hon klia sig i ögonen och näsan, så pass söt. Men jag har hunnit tagit mig en dusch och städat sessans rum och gett henne lite lunch plus en massa lek på hennes rum och sen ramlade ögonen igen på henne. Så nu ska jag passa på att plocka fram middag ur frysen och göra ordning lite lunch till mig själv. Är så tråkigt väder ute så jag tror vi tar en riktig hemma dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0