Tandläkare

Jaaa, ni som känner mig väl vet att jag HATAR att gå till tandläkaren.... skakar som ett asplöv när jag skall sätta mig i den stolen, föder hellre barn än att gå till tandläkaren, ingen tvekan... MEN jag kände för ett tag sen att nu har det gått 7 (!!!) år sen jag var till tandläkaren sist så jag var verkligen tvungen att ta tag i det där och idag var jag där. Kändes som en sten föll från mitt hjärta när jag hade det bortgjort, och de var ju faktiskt inte så farligt som jag inbillat mig... har under alla dessa år byggt upp någon slags rädsla som är betydligt större än den jag egentligen har....

Jag hade ett väldigt litet hål och lite tandsten och det känner jag mig super nöjd över efter 7 år utan tandläkarbesök *glad*

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar det inte heller. Inte för att jag är rädd utan för att jag tycker att det är äckligt när någon pillar i min mun. Blä!

2007-10-17 @ 20:32:16
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Oh lala lia

så fin blogg du har :)

2007-10-17 @ 20:38:05
URL: http://metrobloggen.se/sunshine
Postat av: L

Jävlar! 7 år! Haha. Jag älskade att gå till tandläkarn för några år sen.. nu däremot.. usch:P

2007-10-17 @ 20:39:33
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Anna

Angelicias Closet -
Nee jag håller med dig och sen vetskapen att inte ha någon kontroll alls.. usch

Oh lala lia -
Tack så jätte mycket :)

L -
Nee jag vet *fniss* ganska så dumt av mig :)

2007-10-18 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0