Dagen som gått!

Idag skulle egentligen jag och sessan gått på öppna förskolan med Marina & Noah, men Noah blev sjuk den lille stackaren så det får bli en annan dag. Eftersom de var så tråkigt väder bestämde jag mig för att åka ut till Birsta och köpa lite små grejjer som vi behövde till Felicia. Där ute mötte vi upp Linda & Leon för lite fika och mys på Ikea, alltid lika roligt att träffa dom :) Annars har det bara varit lek och bus här hemma, såå roligt med sessan nu... känns som det händer saker med henne för varje dag, hon är den duktigaste :)

Jag har ju en tid kompletterat amningen på kvällen med lite ersättning för att Felicia ska bli mer mätt och sova bättre, ikväll provade jag att blanda 50/50 med välling och ersättning... slank ner fort det :) Provade bara välling igår men det vägrade min lilla kräsna skatt :) Hon har fått in en dålig ovana att vakna och vill amma redan kl ett på natten nu några nätter och sen igen kl fem, ska försöka att vara hård inatt så kanske hon går tillbaka till att bara äta en gång som hon alltid gjort, håll tummarna för mig ;) Mårten är borta på möte ikväll så nu ska jag plocka lite här och sen mysa till lite i soffan med nachos, gott!

Felicia och Leon
Felicia och Leon!


 

Felicia
Hjärtat sitter och tittar på sig själv i spegeln när hon leker


Bus i gåstolen
Bus i gåstolen :)


 

Jag och Felicia
På golvet och leker med prinsessan

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhhh en bild på Felicias mamma! :D Äntligen! ;)

2007-09-04 @ 21:01:10
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0