Duktig

Idag fick jag en bra start på dagen och känner mig väldigt duktig, efter frukoten snörade jag på mig löparskorna och begav mig ut på en löptur i skogen. Inte särskilt lång men jag måste ju börja någonstans, känns jätte bra nu efteråt.Har bestämt mig för att nu måste jag ta tag i träningen på allvar, jag och M har ju slagit vad så nu har jag fyra månader på mig att gå ner 3,5 kg till... och detta är för att jag själv vill, inte för att han sagt åt mig ;)

Sessan är fortfarande lite knölig på nätterna, jag tror att det är tänder men är absolut inte säker... det får visa sig. Hon har inte sån himla lust att äta mat heller, vill gärna bara ammas så nu backade vi några steg igen med att försöka få henne att börja äta vanlig mat men men, det är bara att kämpa på. Nu ska jag fortsätta att hejja fram de
svenska flickorna i höjdhoppet.
 .

Såå litten

Här är hjärtat bara tio dagar, såå litten :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Anna!
Vilken mysig blogg du har.. :)
Kul att läsa om lite olika händelser och sånt som säkert kommer att dyka upp för en annan snart... Bara 49 dagar kvar till BF nu.. Längtar!
Kramisar Jenny

2007-09-03 @ 16:01:17
Postat av: Anna

Heej Jenny! Vad roligt att du tycker det :) Jaa här kommer du säkert läsa om mycket som du själv snart få vara med om ;) 49 dagar... ojoj, inte länge kvar, det smäller nog bara till, såå myssigt :) Kraam!

2007-09-03 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0