Fredagsmys

Har precis kommit hem efter att ha varit och handlat lite gott för kvällen, blir en "klassiker" med kött, klyftpotatis och bearnaissås, men åhh så smarrigt :) Längtar så jag håller på att dööö efter ett glas gott vin till maten, men just nu när sessan är sjuk så vill hon amma väldigt oregelbundet jag får hålla mig till något annat gott ikväll...

M är på Ego och har spinningpass och hjärtat sover ute på balkongen så jag ska skynda mig att göra ordning maten och mysa till det här med lite tända ljus till M kommer hem.

Hoppas ni också gör något riktigt mysigt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Stackars lilla puttan,krama henne från mig.
ps. bra blogg.
Kram nadja

2007-09-21 @ 17:49:19
Postat av: linda

Jaaa va duktig du är som uppdaterar så ofta!! Imorgon ska vi va med varann... *hihi* utan barn ;) MYS!! Kramis..

2007-09-21 @ 18:37:39
URL: http://www.lindaberg.se
Postat av: Anna

Nadja - De ska jag göra :) Tack så mycket, kom gärna tillbaka!
Linda - Jaa de ska vi vännen, de blir mys de. Hoppas ni har en mysig kväll! Kraaam

2007-09-21 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0