Fredagsmys!

Att gunga var en hit, mitt hjärta gillade det verkligen så det måste vi passa på att göra fler gånger innan vintern är här. Efter det blev det lite fika och lite lek på golvet med dom små liven, jag försökte sedan leka så mycket som möjligt med min sessa..fick lite dåligt samvete för att hon fick leka så mycket med sig själv på förmiddan.

Nu är det snart dax för bad och nattning och efter det ska jag och Mårten mysa till med lite Taccos och efter det blir det film med massor av chips och godis, man ska unna sig nått extra då det är fredag! Hoppas ni alla har en jätte mysig fredag kväll :)

Bus!


Gunga
Åhh så roligt!

Kommentarer
Postat av: Foffe

Underbara bilder :) Supermysigt med fredag!!

2007-09-07 @ 18:21:41
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Flisan

Samma här, lugna gatan hela kvällen, har dock ingen bebbe att mysa med så jag får väl krama extra på den där stora ungen jag bor med!..hihi...
Ha en mysig kväll :-)

2007-09-07 @ 19:25:31
URL: http://www,liiisan.blogg.se
Postat av: Anna

Foffe: Tack, jaa gillade verkligen gung bilden :)
Lisa: Jaa men dom stora ungarna är inte så tokiga dom heller :)

2007-09-07 @ 21:50:45
Postat av: Marina

Va fin bilden blev på lillan! Tack igen för fika!

2007-09-08 @ 11:22:16
Postat av: Anna

Det var så lite så Marina, de måste vi göra om snart :)

2007-09-08 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0