Gick bra...

Dagens spruta gick hur bra som helst, knappt ett pip från min lilla sessa... allt annat var också jätte bra under läkarbesöket och hon hade dessutom gått upp bra i vikt på bara en vecka *skönt* Efter vi varit på Bvc gick vi en prommis upp på Ego där jag anmälde oss till mamma barn gympa, börjar om några veckor, roligt! Skickade sedan iväg ett mess till Hellen och frågade om hon ville luncha och hon var på direkt, hon är den bästa :) Jätte myssigt att träffa henne så de hoppas jag snart blir igen.

Felicia fick lite feber av sprutan sent på em men efter lite alvedon och mys med sin mamma så var allt frid och fröjd igen, nu sover hon sött i sängen och jag ska slappa i soffan framför IDOL som äntligen börjar igen. Mårten är och tränar för tillfället och jag har var ute och sprang en sväng innan middan, jätte skönt! Ha en mysig kväll ni som läser :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är sååå duktig gumman!!!!!!

2007-09-04 @ 21:01:45
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Tack vännen :) Men de är du oxå ;) Ses på torsdag!

2007-09-04 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0