Godmorgon!

Sitter nu med lite frukost framför mig, brukar passa på att äta lite frukost i lugn och ro när sessan har somnat om på morgonen. Nu på sistonde har hon börjat somna lite senare så då har vi börjat äta den tillsammans men idag var hon trött snabbt igen... hon var lite stökig inatt igen så de var säkert därför hon var så trött. Precis när jag trodde att hon hittat tillbaka till sina gamla rutiner igen, men men... de kunde ha varit betydligt värre så de går ingen nöd på oss :)

Idag ska vi på mamma barn gympa på Ego, ska bli jätte kul att se vad de är för något. Jag hoppade ju förra gången eftersom Felicia var lite förkyld då. Vi måste även ta en tur ner på stan idag då jag såg en så fin klänning igår till Felicia, så den måste vi köpa så kan hon ha den på dopet på lördag. Måste även köpa present till kusin Astrid som har 4-års kalas imorgon. Men förmiddan blir bara till att vara hemma och leka och pyssla på lite här hemma. Han en lovely dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0