Oss nu

Nu är vi hemma igen efter en liten shopping tur som blev rätt så lyckad faktiskt. Hittade en hel del fina saker till sessan, bland annat en vinter overall som jag funderat över ett tag. Beslutade mig för att den här vintern så behövde vi nog inte satsa på en "riktig" utan de får bli nästa vinter. Ska lägga ut bilder senare ikväll och visa vad vi hittade.

Felicia är fortfarande lite hängig, men de är inte så jätte farligt. Vi hoppade dock våra andra aktiviteter idag och gick förbi Felicias farmor på vägen hem där vi fick gott fika, tack! Sen hemma kändes dock hjärtat lite varm och hon var väldigt lessen så jag gav henne lite alvedon och försökte få henne att sova, alvedonen verkade dock inte som jag ville, utan tvärtom... huvudsaken att hon blev lite piggare iaf.

Idag har jag bestämt mig för att nu måste jag rycka upp mig igen, har varit lite låg här dom sista dagarna... känt mig trött och sliten och inte så stor lust till något. Men nu är det slut på det, inget blir bättre av det.... SÅ imorgon är en ny dag med nya möjligheter och en väldigt bra chans till en fantastisk nystart... Go Anna!

I sängen

Så här låg sessan när jag kom in för att titta till om hon hade somnat, vilket hon INTE hade gjort som ni ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0