Stolt & Effektiv

Jag klarade det, efter många dagar då jag tänkt ta mig i kragen att göra något nyttigt så kom jag äntligen till dagen D. Har hunnit med väldigt mycket saker idag, tycker jag själv ialla fall :) Ringde Mårtens mamma som tog en promenad med Felicia på drygt en timme, oj så mycket man hinner när man är själv... har nästan glömt bort :) Det jag nu kan bocka av som jag hann med idag var, bära saker till förrådet, städa badrummet, dammsuga & torka golvet i lgh, handla och laga middag.... inte illa va? ;)

Lagom till Idol så kom Fia förbi så de blev lite mysfika och massa girl talk... jätte mysigt gumman och jag undrar fortfarande "varför har du aldrig gjorde de där förut?" :) Och jag lyckades även lova att jag ska gå på hennes och Idas bodyjam pass imorgon, känns jätte kul men samtidigt nervöst, är ju snart ett år sen jag körde ett pass på ego!? Kommer jag komma ihåg hur man gör?? Sov gott alla!

Underlägg
Sessan tyckte om sitt nya underlägg
Fika!
Uppdukat bord!
Fialisa
Tack för ikväll mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv vännen!!!! :D Det gör vi snart om! *KRAMIS*

2007-09-08 @ 21:41:56
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0