Utlovade bilder!

Jag har ju tidigare sagt att jag skulle lägga ut bilder på de kläder sessan fick av oss igår och dressen som min bror hade köpt i Spanien, så de är väl bäst jag gör de ;) Har annars varit duktig på att inte shoppa så mycket till sessan på sistonde, måste försöka att tänka vad som är nödvändigt ibland, även om jag hatar det ordet :) Hittade en super fin klänning och kofta/jacka på Zara som jag är så sugen på, skulle vara jätte fint att ha på dop och andra högtider. Kanske, kanske ;)

Tuff
Så pass tuff!


fint
Älskar brunt och rosa :)

Kommentarer
Postat av: Angel

gulliga kläder

2007-09-13 @ 18:08:40
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack så mycket Angel :)

2007-09-13 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0