Duktiga duktiga prinsessa!

297515-264


Jag måste tillägna min lilla sessa ett alldeles eget inlägg där jag skriver om hennes färdigheter hon lärt sig de sista dagarna. Hjärtat tog ju sina två första steg på sin 1-års dag men sen har hon inte varit så intresserad av att lära sig något mera, några steg om dagen men sen har hon varit nöjd med att krypa. Men när jag var i Åre så ringde min mamma och sa att hon hade gått en längre sträcka där hemma och nu har det bara lossnat för varje dag som gått, hon har blivit såå duktig.... idag gick den lilla duktiga ett helt varv runt på Birsta helt själv =)

Hon har även blivit så duktig på att äta själv, idag åt hon upp hela portionen helt själv med sin sked och inte med händerna =) Talet kommer även mer och mer, Felicia har ju sitt egna lilla "unika" joller som jag inte hört från många barn och hon surrar mest hela tiden, men den senaste tiden har vi kunnat börja tyda mer riktiga ord i detta joller och det senaste är "äle dää?" som betyder "vad är de där?" och då ska vi berätta vad de är för något =)

Vi är såå stolt över dig lilla skatten, mamma älskar dig mer än något annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAhh...hon är ju såå söt eran prinsessa.

2008-04-14 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0