Fredag

Så är det sista dagen innan helgen, har ingen aning vad jag ska göra i helgen.... känns som att jag bara tar en dag i sänder nu, orkar inte planera så mycket. M har varit på säljresa hela den här veckan så det har inte varit något bekymmer när det gäller att träffa varandra eller så, men idag kommer han hem.... undrar hur det kommer att bli. Jag är iaf glad att sessan ska få träffa sin pappa lite, tror hon behöver det nu...

Idag ska vi på lite lunch med kalas hos Anja och Amelia, ska faktiskt bli riktigt skoj, var så länge sen vi träffade dom. Men genast infinner sig den lilla klumpen att jag måste berätta vad som hänt, kommer jag klara det utan att bli ledsen och vad kommer dom att tycka...? Sånt jag egentligen inte borde ödsla energi med att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Elaine

Man är starkare och klarar mer än man tror... Och med lite tid så inser man svaret till det man vill ha svar på.. varför.

Sköt om dig..

2008-04-04 @ 09:24:46
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Erica

Försök att koppla bort alla sk. "vad ska folk tycka" och dylikt, sånt tar energi (som du själv skrev) och är inte värt det!
Egentligen, vem bryr sig?? Det är DU och din familj, dina nära & kära som är det viktigaste!

När man står inför oilka vägskeden i livet så gör man så gott man kan :-) En dag i taget bara...

2008-04-04 @ 12:16:29
URL: http://wonderwoman80.blogg.se
Postat av: Linda

Instämmer i det Erica skriver. Inte ska du bry dig om vad alla ska tycka eller tänka, det är du och Felicia som är viktigast i det här.

Hoppas ni haft en mysig dag och att helgen blir bra.

Kramiz

2008-04-04 @ 15:30:30
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0