Helgen!

Dagarna i Åre var super bra, var jätte skönt att komma iväg några dagar bara jag... tänka på lite annat och träffa lite nya människor, precis vad jag behövde =) Dagarna var så kallade "ekonomi utvecklingsdagar" och de tyckte jag verkligen de var också, fick med mig massor med nya kunskaper hem och känner mig otroligt inspirerad för mitt jobb, roligt, såna dagar behövs lite då och då. Gick även super bra för lilla skatten att vara hos sin mormor och morfar, skönt för mamman =)

Helgen annars har bestått av lite tid hela familjen tillsammans, vi försöker passa på att göra saker tillsammans på helgerna nu innan jag och Felicia flyttar ut härifrån... har inte hittat någonstans att bo än men jag ska låna mamma och pappas lägenhet när dom flyttar ut till sommarstugan om några veckor. Var och kollade på ett radhus på fredag kväll när jag kom hem men det var tyvärr inget bra... dålig planlösning, litet och väldigt mycket att göra, tråkigt!!

Idag har vi varit ute i Birsta och handlat lite kläder och sen åkte vi hem sov en eftermiddagsnap alla tre, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0