Onsdag!

Eftermiddagen igår spenderades på Drakborgen, det blev även middag där ute =) Träffade Linda och en kompis till henne där ute, myssigt! En snabbis ner på Birsta hann jag också med, men det var nog min värsta shopping tur någonsin, Felicia vägrade att bli buren eller åka vagn, då took skrek hon... ville bara gå, så mamman blev svettig och till slut fick jag barnvakt av en expedit på Vila så jag kunde prova jeans... skräpråttan =) Men jag var duktig jag fick med mig en vårjacka, en tröja och ett par jeans hem. Ett par rosa, ohh så somrigt =)

Idag blir det lunch date på stan med Lindsy och sen ikväll ska vi hem till lilla Lina och gratta henne och Vilgot, myys! Nu ska jag försöka göra mig lite snygg här så jag är klar när hjärtat vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0