Premiär!

Vi tog en liten promenad idag med, hjärtat är så duktig att gå ute nu... hon tappar balansen lite då och då och faller lite men det tar sig dag för dag =) Promenaden idag blev dock betydligt blötare och smutsigare än igår, Felicia upptäckte att det finns något som heter vattenpölar... och dom var ju jätte rolig att plaska i, ops! Hennes nya röda vantar gick mer åt svart när vi kom in igen... =)

Nu har jag varit ner på Ego och solat till mig lite, jätte skönt, känner mig inte lika genomskinlig som innan. Men nu ska jag studsa in i bilen och åka till Evan för vårt tisdags tjejfika, och idag är det Premiär med stort P för idag börjar Desperate igen, äntiligen!!! Nu är de ju tjejfika på riktigt för de var ju med Desperate som det hela började =)

297515-270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0