TACK!

Tack för alla jätte fina kommentarer, alla sms och alla telefonsamtal som jag fått. Det betyder så mycket och jag är så glad som har så många fina vänner, det är guld värt i en sån här situation. Fick på förmiddagen ett mms med två små godisråttor som dansade till Boten Anna och några små ord att dom tyckte om mig som kan betyda så mycket....

Nu ska jag gå och göra lite lunch till min lilla skatt, min lilla lilla älskling som gör mitt liv och betyder så mycket för mig. Finns ingenting som är värre än mitt dåliga samvete jag har för dig, för att det här var det sista jag ville för dig, misslyckad är det ord som återkommer hela tiden för din mamma. Men jag ska göra allt i min makt för att detta ska bli bra, jag tror på det här beslutet det är därför jag tagit det och jag hoppas för din skull att din mamma och pappa en dag kanske kan hitta tillbaka till varandra.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall?

2008-04-03 @ 11:54:19
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Suzanne

Hej Anna!
Sitter på jobbet helt tårögd efter att jag läst det du skrivit i dina 2 senaste inlägg. Herregud, jag kan verkligen inte med ord beskriva hur ledsen jag är för din / eran skull.
Men att du ska känna dig misslyckad för att detta har hänt, snälla känn inte så. Och ha inte dåligt samvete för lillfrökens skull även om det givetvis är varje förälders drömvärld att hålla ihop med den andra föräldern till ens barn.
Just nu är Felicia för liten för att förstå alla ord, men en vacker dag när hon blir äldre kan ni tillsammans förklara för henne att detta var det bästa just nu. Hon må vara för liten för att förstå ord, men hur du mår det känner hon, och jag tror att i längden så är en flytt ifrån varandra, när man redan gjort allt i sin makt för att det ska fungera, det allra bästa för alla inblandade personer. Detta för att man ska kunna fokusera o blicka framåt, även om det helt klart måste kännas förbaskat svårt att kunna tänka så pass långt framåt just nu.
Kära Anna, hoppas att du förstår o vet om att du ALLTID kan kontakta mig om du känner för det. Vi må bara ha träffats en gång i det "verkliga" livet, men här på våra resp bloggar har vi på någe sätt "lärt känna" varandra.
Ta hand om dig gumman!!
Kramar från Suzanne

2008-04-03 @ 13:38:18
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: C

Känner igen mig så mycket i det du skriver... Det dåliga samvetet och känslan av misslyckande!! Att inte kunna erbjuda barnen den kärnfamilj som man önskar dem. Men hellre ensam och lycklig och därmed en bättre mamma, än stanna i en icke-fungerande relation!

Du har inte gjort något fel!

2008-07-25 @ 04:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0