Tjejhelg!

Tjohoo vad glad jag blev nu, mina vänner Jill och Tess har bokat in att komma till mig i Härnta sista helgen i maj och gå ut och svira =) Vi har inte varit ut tillsammans sen vi pluggade, är verkligen på tiden! Mina tjejer... =)

Och sen i juni har vi vår Sex and the city dag... som vi längtar till den, då jag ska få vara med mina sundsvalls flickor.

Jag kommer verkligen SAKNA er mina vänner här, men kommer tänka på er varje dag för ni gör mig så glad och betyder så mycket och vi ska ses OFTA ni får komma till mig och jag kommer till er, och snart är det ju dags för Spa!

Love you girls!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååååh hjärtat! Love u 2..... Ta hand om dig nu o vi hörs ju o ses ju snart :D Jag hämtar biljetterna våra imorrn! *KRAMA OM*

2008-04-28 @ 20:45:56
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Tess

Tjoohoo! ja va roligt det ska bli, ska boka tågbiljett nu på stört! kramis

2008-04-29 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0