Är på gång igen...

Nu har fixar humöret återvänt och jag känner verkligen för att grejja här hemma igen, bra det så det blir någonting gjort... =) Idag har jag hunnit med lite småfix här hemma som egentligen inte syns och sen promenerade jag och Felicia och köpte det som behövdes till tvättmaskinen och efter det sattes sänggaveln upp. Imorgon ska jag "damma av" kameran och ta lite bilder här hemma igen för lite har det ju hänt och ni har inte fått se mycket alls...

Annars så gick hembesöket från dagis jätte bra så imorgon väntar första dagen på inskolningen, vi får hoppas att det går lika bra.

Nu ska jag fortsätta plocka lite i gästrummet innan jag kryper ner i sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jättekul att du är tillbaka!

2008-08-13 @ 07:10:48
Postat av: Sofia

Ser fram emot bilder :)

2008-08-13 @ 10:18:21
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0