Bild torka...

Vilket tråkigt väder! Har inte varit uppehåll en enda gång sen imorse... märks på Felicia att hon blir lite rastlös när vi bara är inne heela dagen, men nu ser jag lite ljust på himlen längre bort så de kanske är på väg att bli bättre. Jag passade på att baka en kladdkaka när hjärtat sov så vi ska åka till familjen Öberg/Blomberg med den sen ( Lindas familj) så då kan Felicia få leka av sig lite med William =)

Dagis gick jätte bra idag iaf, var ju första dagen och bara en timme så vi bekantade oss mest med lokalerna, personalen och de andra barnen. Tror Felicia kommer trivas som fisken i vattnet där. Tyvärr så har min kamera bestämt sig för att kasta in handduken verkar det som så inget kort kunde jag ta och jag som ville ta lite här hemma också =( Tror kanske jag måste åka och köpa en ny, snarast... Bara att det är liite andra utgifter just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0