Första "riktiga" dagen

Idag var första "riktiga" dagisdagen för hjärtat och min första riktiga jobbdag, och det gick faktiskt jätte bra. Jag är glad att jag bestämde mig för att gå ner lite i tid då jag märkte att längre dagar än till 15 skulle hon nog inte orka med. Hon var verkligen super trött ikväll och kvart i sju sov hon gott för natten, även mamman en liten stund =) Jag är inte heller van det här och det tar på =)

Imorgon ska hjärtat åka till M över helgen, känns mycket tyngre nu då jag inte är med henne på dagarna... min lilla lilla skatt, du är det bästa jag har *hjärta*

Idag när jag kom hem från jobbet stog det en gigantisk blombukett utanför min dörr som kommit med blombud, en otroligt vacker bukett som gick helt i vitt, i buketten fanns ett kort där de stod "Tror buketten ska passa fint hemma hos dig" *hihi* TACK, vem dom nu än är ifrån... jag önskar jag hade en bild att visa er =)

Nee nu ska jag vara duktig och grejja lite här =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad spännande och lite romantiskt :) Men framför allt, vad omtänksamt!! Kul att få läsa din blogg igen! Lycka till med jobb och dagis, ni e ju så duktiga! Kramar till er!

2008-08-27 @ 21:12:27
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmm visst vare =) Tack så jätte mycket tjejen! Sköt om er! Kram!

2008-08-30 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0