Annandagen!

Så var julhelgen snart över, inte riktigt sant iof men det känns lite som så... Skönt att det är helt nu med ännu fler lediga dagar =) Vi firade julafton ute i Hästviken där vi har vår sommarstuga, jätte mysigt att vara där ute över jul och lilla pappsen hade gjort det såå fint med marschaller och facklor hela vägen upp till stugan. Både jag och hjärtat hade tydligen varit väldigt snälla för himmel så mycket vi fick, ska försöka fota och lägga ut senare.

Lite sliten är jag dock allt idag för igår var det hemvändarfest på Logen som vanligt här i Härnösand, lika roligt som vanligt men det känns idag, lite extra trött är jag allt =) Så jag tror jag ska parkera mig i soffan och titta på SATC filmen och bli sådär mysigt glad =)

Kommentarer
Postat av: Karin

God fortsättning! Ser att Felicia fått samma fina klänning som mina tjejer:-) (Den blå från Lindex)



Hoppas allt är bra & att du får ett gott nytt år.



Kram Karin

2008-12-26 @ 21:11:52
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack desamma! Jaa vad roligt, jag tycker den klänningen är så fin =)



Gott nytt år och sköt om er! Kram

2008-12-26 @ 21:48:52
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0