Härlig prommis!

Vi fick en riktigt härlig lång promenad i solen, som vi avslutade med lite hockey eftersom kusin Anton spelar cup nu i dagarna...Nu har jag försökt stöka undan lite mer här, orkade inte så mycket igår kväll =)

Vi har även hunnit med att dricka lite kaffe i hjärtats fina prinsesservis hon fick i julklapp och nu sitter hon och myser framför Lotta. Vi ska strax bege oss till Ica för lite handling och sen blir det ytterligare en hockeymatch innan vi återvänder hem. Felicia sitter i fåtöljen i skrivandets stund och säger " mer hockey" =)



Mamman över med sin kamera =)



Man måste ju göra sig fin innan man går på hockey =)



Full koncentration krävs...



Kommentarer
Postat av: linda

Men jag tror jag dör va söt hon är på sista kortet!! Sötpropp!!:)) Å du Anna, denna vecka kommer du fixa galant!! Tänk på lördag kommer du vara utvilad, ha laddat batterierna och vara en ännu bättre mamma än vad du redan är...



Kraaaam

2008-12-28 @ 21:23:22
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack vännen, det var precis de ord jag behövde höra idag. Du är den bästa! =)



Kraaam

2008-12-28 @ 22:21:48
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0