Hemma!

Nu är vi hemma efter det andra mötet, som varade nästan hela eftermiddagen *phu* Hjärtat blev lite less men jag måste säga att hon skötte sig exemplariskt min lilla skatt =) Trots att jag egentligen inte hade "tid" att vara hemma den här veckan, och jag tycker synd om Felicia som varit sjuk har det varit såå mysigt att få vara hemma med henne några dagar, och snart är det jul och då får vi vara hemma och mysa ännu mera =)

Nu vill jag bara att hon ska börja äta, hon åt varken middag igår eller lunch idag =/ Men när jag frågade nyss vad hon var sugen på så svarade hon "pripps" vilket är strips =) Så vi kanske åker iväg och äter det till middag för nu får hon äta vad hon vill bara hon äter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0