Trötter...

Jag vet, det är inte jag som är sjuk så jag ska inte gnälla =) Men det blev inte så många timmars sammanhängande sömn inatt då Felicia sov väldigt oroligt pga febern och vaknade dessutom några gånger för att hon var törstig. Hon har faktiskt varit väldigt "snäll" idag trots att hon haft så hög feber, men emellanåt är gnällfaktorn väldigt hög och till en början gör man allt man kan för att hon ska vara nöjd, tills man tillslut ger upp och inser att ingenting blir bra =) Febern är fortfarande hög så vi blir hemma imorgon också, jag hoppas att hon är feberfri då hon vaknar...

Fick lite gjort här hemma idag men absolut inte så mycket som jag hade hoppats på men det kommer en ny dag imorgon =) Nu väntar soffan och godisskålen, vad hände med mitt nya liv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0