Birsta!

Vi hamnade ute i Birsta idag igen =) Slöt upp med mina föräldrar och vi fick en heldag tillsammans med dom, vilken tur vi hade =) Dom skämde som vanligt bort sessan och hade med sig en liten "present påse" med lite strumpor och strumpbyxor, sånt som är jätte väl behövligt. Jag blev faktiskt också lite bortskämd, fick en ny plånbok av dom, TACK!!! Tänk att jag och hjärtat hade sån tur och ändå fyller vi båda år om mindre än en månad =)

Jag var även förbi Barnens Hus för att fråga om vagnen, och det visade sig att vagnen var tvungen att smörjas annars kunde det där lätt hända så det var väldigt viktigt att man gjorde det. Är det bara jag som är så dum i huvudet och inte förstod det, man kanske ska upplysa sina kunder om det... bara en fundering?!

På väg!

Klädd för att åka iväg på lite shopping =)

Klättermaja

Felicia har verkligen kommit in i klättrar tagen, igår lärde hon sig att klättra upp i vår säng. Observera hennes högra fot, nästa mål är tydligen att lära sig och klättra upp på vardagsrumsbordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0