En gammal särring?!

Jaa jag känner mig som en gammal särring... funderar på att krypa ner i sängen redan nu. Har knappt lyft ett finger och tagit rätt på något här hemma ikväll. Jag blir såå sjukt trött dom dagar jag jobbar, men kanske inte så konstigt ändå... Man sover oftast inte en hel natt, jag måste kliva upp väldigt tidigt eftersom jag pendlar, pga jag jobbar så lite men har såå mycket att göra måste jag tokjobba när jag är där... så när jag kliver in innanför dörren hemma är jag såå trött. Dock struntar jag i det då och kör ett sista ryck för att leka, kramas och mysa med sessan... men när hon somnar, då somnar nästan mamma med =)

Nee jag tror allvarligt jag tar med mig datorn och förflyttar mig till sängen... har sån sjuk träningsvärk från pumpen igår så jag orkar inte röra mig allt för mycket =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du oxå ont?! ;-) Ja tydligen ska man veta att man lever...

2008-02-11 @ 22:17:33
URL: http://wonderwoman80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0