ARG!!!

Skulle skriva ett roligt inlägg om att hjärtat åt själv för första gången idag men det får vänta för jag måste skriva av mig lite. Är såå fruktansvärt arg, hur blir barn uppfostrade idag egentligen?! Den där jävla prolympia skolan, jag skulle kunna vrida nacken av en del ungdomar där ibland...

Nyss när jag satt här i vardagsrummet så bara hör jag en duns mot fönstret, några undomar står och slänger snöbollar på våra rutor och på vår balkong och skrattar och tycker dom är jätte kul. Till allting hör att på balkongen ligger Felicia i vagnen och sover så då brann det för mig... Jag går ut på balkongen och fullständigt skäller ut dom och innan adrenalin kicken har lagt sig så har jag även ringt till rektorn och sagt att det som hände nyss är helt oaceptabelt beteende.

HEJA ANNA!!

Kommentarer
Postat av: Evan

You go girl!!! Syns i kväll *kram*

2008-01-08 @ 15:36:55
URL: http://www.evafundin.blogg.se
Postat av: Erica

Jamen helt rätt!!

2008-01-08 @ 17:28:07
URL: http://wonderwoman80.blogg.se
Postat av: Anna

Tack!!

2008-01-08 @ 18:46:33
Postat av: Marina

Jag saknar inte prolympia-eleverna kan jag säga. Mkt var bra på Tallrotsgatan, men ungj-vlarna var sjukt jobbiga!

2008-01-08 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0