Duktig!

Jag har varit och kört  mitt första pump pass på 1,5 år, gissa om jag blev slut =) Körde väldigt lätt men träningsvärken lär vara olidlig imorgon men jag har ju gett som nyårslöfte att jag skulle komma igång med träningen igen. Ska köra ett pump pass och ett konditionspass tänkte jag, sen lite promenader däremellan =)

Hjärtat hade lite ont i magen inatt så hon har varit vaken en hel del så jag känner mig väldigt trött just nu, tror jag ska passa på att lägga mig och vila en liten stund nu då hon ändå sover...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej gumman :) gick det bra nurå?? hihi.. Kan bara tänka mig hur dina muskler kommer å må imorrn!! Ses snart? *KRAAMA*

2008-01-06 @ 20:28:10
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Heej! Jaa det gick bra, det var jätte skoj. Men jag såg inte dig där =( Vart varu? ;) När ska vi va med varann? Kraaaam!

2008-01-06 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0