Härligt med vänner

Kom nästan nyss innanför dörren här efter att ha varit på en lite playdate hemma hos Marina & Noah. Jätte fin lägenhet har dom köpt, allt var inte klart nu men när de blir de så kommer den vara såå fin. Felicia och Noah lekte nästan hela tiden, dock inte med varandra men i samma rum iaf =) Felicia blev väldigt förtjust i Noahs spis som hade fått, hon öppnade och stängde ugn och skåp jag vet inte hur många gånger.

Var så roligt att se Noah idag också som annars är så otroligt blyg av sig, idag var han betydligt mer framåt och när vi skulle gå hem fick jag till och med några kramar. Vilken kille, såå söt =) Felicia var så slut när vi gick hem så hon somnade sittandes i vagnen...

Glad

En glad tjej tidigare idag

Dockan

Felciia leker med sin docka hon fick i julklapp

Trötter

En trött tjej påvägen hem

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :). Bra blogg du har förresten.

2008-01-02 @ 16:51:09
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Anna

Nee jag skulle nog tyvärr inte kalla mig duktig... Tänkte du på något särskilt? Tack så mycket!

2008-01-02 @ 17:57:44
Postat av: Marina

Tack för idag! Det var kul att träffas! Nu får det inte dröja lika länge igen! Tack för fikabrödet också! Kram!

2008-01-02 @ 19:26:59
Postat av: Tom

Tack för fikabrödet? Du, jag vet inte jag... Fyra lussebullar på lika många minuter? Sen dumlekakor på det? Varför åt jag ens middag?

2008-01-02 @ 20:26:30
URL: http://wieselblad.blogspot.com
Postat av: Anna

Marina -
Tack själv, det var jätte trevligt.. som vanligt =) Kraam på er!

Tom -
Haha, vad rolig du är... Ska säga till nästa gång så behöver du inte tänka på middag ;)

2008-01-02 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0