Hemma igen!

Nu har vi kommit hem till Sundsvall igen och M åkte direkt och hyrde en film. Tror han snart måste sett hela utbudet av filmer på Videomix och det har märkts på slutet på de filmer han kommer hem med, blir bara värre och värre =)

Pratade med Linda påvägen hem och lilla Leon hade fått magsjuka, åhh nej, stackars! Lider verkligen med han/dom det är så himla jobbigt och så slitsamt på små stackarna. Kan innerst inne inte låta bli att vara egoistiskt och oroa mig för att hjärtat har blivit smittad eftersom vi umgicks igår. Jag håller tummar och tår att hon ska klara sig för hon mår såå bra nu och äter bättre än någonsin förr. Det syns på hela henne att hon äntligen lagt på sig lite hull =)

Får se om jag orkar göra M sällskap att titta på film eller om jag kanske fortsätter att läsa i min bok...

Vad gör ni såhär på lördag kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0