Hemma igen!

Så typiskt! Sparkade igång dagen med att skynda mig att göra ordning mig själv och hjärtat för att ge oss iväg till kyrkis, så kl 09.00 gav vi oss av hemifrån. Men vad möter oss när vi kommer dit, Stängt! Åhh nej vad jobbigt det var då. Fick snällt bara börja gå hemåt igen, får väl se det positiva i det hela att jag fick en timmes promenad och det behövde jag =)

Ville verkligen att Felicia skulle få göra något idag för jag märker på henne att hon blir rastlös av att bara vara hemma. Märks framför allt på sömnen, hon sover mycket kortare stunder på dagarna när vi inte gör något. Hon blir väl inte tillräckligt aktiverad...


Kommentarer
Postat av: veronika

Hur känns det i kroppen? bättre hoppas ja;=) tänkte du gå nåt på pump idag? fy fasiken vilket tråkigt väder det är ute då! /kram!

2008-01-11 @ 11:56:07
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa det känns mycket bättre i kroppen nu =) Men jag hinner tyvärr inte gå på någon pump idag, både för mycket att göra och ingen barnvakt... får bli en annan gång. Trevlig helg! Kram

2008-01-11 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0