Hemma igen!

Blev inge vägning idag *suck*, det måste ju totalt brunnit ihop i mitt huvud för jag är ju så förvirrad och glömsk. Öppen mottagning är ju på måndagar och onsdagar och idag är det TISDAG, så tyvärr inge  vägning idag men vi gör ett nytt försök imorgon istället =) Efter vi vänt i dörren på BVC åkte vi handlade några smågrejjer som vi behöde till middag och annat och hjärtat passade på att sova en stund.

Sedan åkte vi ner på Ego där jag åt en mysig lunch tillsammans med Camilla, vi åt sushi... jag har ju inte ätit det så mycket eftersom graviditet och amning och sånt men det var ju verkligen super gott! Så nu Fia kan vi dejta på Sushi baren nån gång ;)

Efter Ego fortsatte vi vår tur till Anja & Amelia i vår mammagrupp där vi skulle träffas några mammor och barn, jätte mysigt och trevligt hade vi. Fick super goda hembakta semlor, vad hände med det nya livet?! Äh det är bara att le och vara glada, vi är ju friska iaf =) Nästa vecka blir det hemma hos Britta & Klara, en mysig tradition vi startade idag... Felicia bara njuter när det är andra barn omkring, hon var helt slut när vi satte oss i bilen efter 2,5 timmes lek =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Yes! Äntligen! ;D Sea street here we come.... hihi..

2008-01-20 @ 11:53:50
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0