Jobba

Idag har vi varit på middag hos svärmor, vi fick både förrätt, varmrätt och efterrätt, gott! Så skönt att slippa laga mat hemma =) Har redan tok ont i hela kroppen så jag törs inte tänka på hur det kommer vara imorgon... Nu sitter vi och smaskar lite naturgodis och väntar på att det ska börja någon film på tv, hjärtat sover sen några timmar. Hon var så trött ikväll så hon somnade nästan redan när hon åt sin välling.

Har ju glömt att berätta att imorgon börjar jag jobba!! Mårten ska börja vara pappa ledig på måndagar... Jag har inte så mycket ångest än, tror att det kommer bli bra. Det är ju trots allt bara en dag i veckan och alla andra sex dagar ska jag vara med henne =)

Gunga

Har dåligt med bilder från helgen så jag lägger in en "gammal" arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0